KONTAKTA OSS

Det finns olika sätta att kontakta oss. Då vi försöker digitalisera vår administration så ber vi er att använda de digitala sätten att nå oss. Genom att kontakta oss digitalt så underlättar ni vårt arbete då vi inte alltid är på kontoret.

Det är viktigt att du väljer rätt kommunikationskanal då respektive ärende hamnar under olika ansvarsområden. Har du flera olika ärenden så måste du dela upp dina ärenden och skicka respektive ärende via rätt kanal. Då kommer dina ärenden till rätt område och det blir lättare för oss att följa upp dina ärenden.

Du måste ange dina kontaktuppgifter, adress och lägenhetens objektsnummer när du kontaktar oss. Om du inte anger fullständiga uppgifter kan det dröja innan vi kontaktar dig. Objektsnumret hittar du på dina avier från oss eller på ditt hyreskontrakt. Det består av två siffror, bindesstreck och tre siffror (nn-nnn).

Vi förstår att man inte alltid kan svara, så vi försöker nå dig vid tre tillfällen. Om vi mot förmodan inte fått tag på dig efter våra försök, så kommer ditt ärende att tas bort och du behöver anmäla det på nytt. Notera att vi ofta ringer från skyddat nummer.

Välj något av sätten nedan för att kontakta oss.